Betaalmogelijkheden

Bij L’issalon heb je keuze uit diverse betaalmethoden. Onder andere: iDeal, Apple pay en creditcard. Uiteraard zijn alle methoden veilig, snel en gebruiksvriendelijk.

Verzending

Je bestelling wordt met DPD of DHL verstuurd. De standaard verzendkosten binnen nederland bedragen €5,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €50,-

Verzenden naar België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Zweden, Finland en Noorwegen is een vast tarief van €9,- per bestelling.

Levertijd

Bestellingen worden zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen verstuurd.

De verwachte levertijd is 1 tot 3 dagen. Houd er rekening mee dat postbedrijven het op dit moment erg druk hebben. Je bestelling kan hierdoor later worden bezorgd. Wij vragen hiervoor begrip.

Bezorging

Je bestelling wordt op het door jou aangegeven afleveradres bezorgd. Via de mail krijg je van  de vervoerder een track- en trace code, waarmee je je pakketje kan volgen. 

Retourneren

Ben je niet tevreden met een product? Je kan artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur een e-mail naar info@lissalon.nl dan geven wij onze retourgegevens door.

Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen nadat wij je retourzending hebben ontvangen.

Let op: bij retourneren zijn de verzend- en retourkosten voor eigen rekening, deze worden verrekend met het terug te betalen bedrag.

Voorwaarden retourneren

Aan het retourneren van producten zijn de volgende voorwaarden verbonden:

  • Het artikel/de artikelen zijn ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd
  • De verpakking(en) zijn onbeschadigd
  • Het artikel/de artikelen zijn voorzien van de originele etiketten en/of stickers
  • Je hebt het artikel/de artikelen maximaal 14 dagen in huis
  • Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt
  • De retourkosten zijn voor je eigen rekening en worden verrekend met het aankoopbedrag. 
  • Bij retournering van de gehele bestelling óf het totaalbedrag van de bestelling komt onder de €50,- dan zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.

Om hygiënische redenen en gezondheidsredenen kunnen artikelen die geopend en/of gebruikt zijn niet geretourneerd worden. Wij raden je ten zeerste aan om eerst de verpakking goed te bekijken zodat je er zeker van bent dat je het juiste product besteld/ontvangen hebt. Controleer ook de ingrediëntenlijst op ingrediënten waar je allergisch voor bent.

Beschadigd artikel

Heb je een beschadigd artikel ontvangen of werkt je artikel niet naar behoren? Neem dan contact op met de klantenservice info@lissalon.nl.

0
    0
    Uw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegShop